lørdag 7. januar 2012

Symmetri

Jeg har nevnt det før.
Jeg må ha tingene symmetrisk.
Iallefall så langt det lar seg gjøre.

Mannen hadde lyst på noen vegg lys i kroken vår.
Det er ganske mørkt der når ikke tak lyset er på,
og det ønsker vi ikke på hele tiden.
Kom da til å tenke på de fine vegg lysene som vi fikk av 
svigersøsteren min siste julen hun var med oss.
De har stått oppe på rommet vårt i eskene
i påvente av nytt soverom. Noe som da tar tid.


Sa til han att han kunne bare hente dem og prøve.
Synes det ble fint jeg, og ett mye mer behagelig lys ble det også.
Det andre lyset er på andre siden av altandøren, så det kom ikke med.

Da vi var i gang, nevnte jeg att det hadde vert kjekt
å flytte ned tallerken hyllen, for jeg ble koko av måten de hang på.
Han var heldigvis enig, så nå er i nord fruen meget fornøyd.


Juletallrekene er nå byttet ut med de fine rosefatene mine.
Er veldig glad i dette serviset og vi bruker det mye.


Datteren min var uheldig og mistet noen av de.
Hun ble helt fælen stakkar,
men jeg orket ikke å bli sint eller irritert.
Hva er liksom noen tallerkener i den store sammenheng.
 Skal kjøpe meg flere etter hvert.



Ønsker dere alle en fortsatt fin helg,
og jeg setter sånn pris på besøkene deres.





5 kommentarer:

lisje astrid's husblogg sa...

Så vakkert!♥

Ynskjer deg et godt nytt år!

Klem frå Astrid.

Jatte sa...

Ååå, så fint det ble♥

Ha en fin Onsdag,
Klem Jatte:)

Unknown sa...

Det ble kjempefint!
Veldig koselig krok;)

Ha en fin helg!
KLEM

Anonym sa...

Kjempefint hos deg,nydelige tallerkener. :) Lampa var
skjønn også.
Klem M

Anonym sa...

Så koselig sitteplass dere har da. Hyggelig med slike tallerkenhyller.
SKulle ønske jeg hadde plass til en slik en på kjøkkenet mitt.

Håper du har fått øye på sola?

klem