torsdag 5. januar 2012

Deilig

Hva er deiligere enn å legge seg i rene sengklær og rene rom ?
For meg er det rene rekreasjonen.


Etter en tung start etter nyåret, med en kropp som er totalt utslitt,
og ett hode som verker som bare fy,
skal det bli godt å finne senga og krype nedimellom
disse flotte sengklærne.



Fant bibelen til mannen i bokhylla.
Hadde helt glemt att den stod der.
Det er en flott bibel, som vises att den faktisk en gang
har vert i bruk.


Dette blir nok de eneste bildene dere får se fra vårt soverom
på lange tider, for rommet vårt er ikke noe fint.
Loftet vårt i det hele tatt har vert den delen av huset som
har hatt minst prioritet.
Nå håper jeg att kroppen min våkner utover våren.
For det står ikke på lyste å få gjort noe.

Da skal jeg tusle i senga, og kanskje blir det søte drømmer,
eller som jeg velger å tenke det.
Gode drømmer.




1 kommentar:

Vilmershus sa...

Å så fine sengklær-kor har du kjøpt de? Har litt dilla på nye sengklær!Ønsker deg ei fin helg-håper formen din e bedre-klemma fra Bodø by;)