fredag 30. desember 2011

Har nok vert litt snill kanskje

Denne tallerken hyllen har jeg ønsket meg lenge.
Sa til mannen att jeg kunne tenke meg en slik i julegave 
(Vifter så fint jeg kan med vippene)
Det syntes han var greit, 
så jeg skulle bare bestille den.
Fikk den ikke før julaften da.
Fint innpakket av mannen og Tullemor
i julepapir med bamser på...fnis.


Hadde sansen for att man kan putte fatene inn på denne måten.
For øyeblikket er det julefatene fra Firkløveren som står i.
Disneys jul som ungene synes er så koselig å ta frem hvert år.

Det er nok flere av dere som ser att hyllene ikke henger
symetrisk, og jeg kan love att det koster litt å prøve 
å overse det hver dag.
Jeg liker att ting er opplainet der det er mulig,
og for å si det sånn, så står ikke vannglassene 
hulter i bulter i kjøkkenskapet.




Plasserte to snømenner oppi fatet mitt, og det syntes
tydelig Tullemor var en god ide.
For som dere kanskje ser så stikker lua frem fra sinkhuset på en 
nisse som hun fikk i julegave, og den 
passet jo så fint der.


De fine lysglassene fikk vi fra eldstedatteren og samboeren.

Mannen synes det var fine te glass... e...he
Tror han har tatt litt mye etter svigerbroren fra Tunis 
og hva de drikker te i.


Lysthuset fikk vi også fra dem,
så hun har tydeligvis oppfattet hva mammaen liker.


Nå er det snart tid for dessert laging.
Blir Dronning maud pudding til nyttårsmiddagen.








2 kommentarer:

lisje astrid's husblogg sa...

VAKKERT ♥

Takk for gode ord og inspirasjon i året som gjekk!

God nytt år ♥

Klem frå Astrid

Junk De Lux sa...

For et nydelig julepyntet hjem du har!
Takker for ditt verdifulle bloggevennskap i 2011 og gleder meg til fortsettelsen!

Godt nytt år til deg og dine!

(ble vist ikke bare skap (hurra) på meg..i går fant mannen ut at badet trengte nytt tak!!...hmmm, skal bli godt å få han tilbake på jobb før han raserer hele heimen;))