mandag 6. juni 2011

Merkedager

Juni er for meg blidt en spesiell måned,
og da holder jeg litt lav profil.
Jeg trenger den tiden for meg selv.
Stresser masse disse dagene og finner ikke ro.

Da er det ekstra vanskelig å skulle blogge.
Jeg ønsker å minnes disse barna vi har mistet.
Tror nok mange tenker att tiden har gådt,
Kanskje vi burde bli ferdige med det, men så lett er det ikke.

Jeg vil alltid bære med meg de vi har mistet,
Jeg har fulgt dem til graven, de er en del av mitt liv.
Mange ser meg nok som samme personen som jeg alltid har vert.
De skulle bare vist hvor forandret jeg er.
Det kan være full kaos i mitt indre,
og det å ikke klare å slappe av, er noe som sliter enormt på hvert ett menneske.

Juni er spesiell for meg.
Jeg hadde termin.
jeg fulgte mitt barn til graven.
jeg ble gravid,
og atter fulgte jeg mitt barn til graven.

Sov søtt mine to små.



1 kommentar:

Anonym sa...

Hei vennen.
Så flott du skriver.
Ønsker deg alt godt.
Klem Mette.