søndag 29. mai 2011

Plantedag

I dag dro vil til ett hagesenter og kjøpte litt blomster.
Kjøpte bare 3 for jeg synes utvalget var en smule labert.
Lavendelen kjøpte jeg på rema.



Kjekt å bruke det gamle kjøkkenbordet som plantebord.


Fikk også pottet om noen av tomatene og paprikaplantene.
Vi er veldig spente om de vil bære grønnsaker etter hvert.
Tomatene ser litt tufs ut, men håper det kommer seg nå
når de har fått større potter.


Fikk eldste datteren min til å kjøpe meg ett velkommen stativ.
Synes det er en fin måte å ønske noen velkommen til oss på.


Dagen i dag har gådt fort, og vi har fått gjort masse.
Holder også på å grave opp blomsterbedene og rydde litt der.
Frosten tok forleden vinter knekken på noen av plantene mine.
Trist for jeg hadde hadt de lenge, og ett par av dem vet jeg ikke om jeg finner tak i mer.

Håper bare været holder seg, slik att vi kan fortsette i morgen.





Ingen kommentarer: