lørdag 3. august 2013

lenge siden

Jeg har blogget nå.
Det er så mye annet man lyster å gjøre når det er ferietid.
Nå er det siste feriehelgen, på mandag er det tilbake til normalen,
sånn nesten da. Ungene har fortsatt litt ferie før skolestart.

Det har vert mye forskjellig vær, og vi nyter dagene ute,
stort sett uansett vær.



Jeg har en hang etter polkadots, og liker att ting går litt igjen.


Noe som man tydelig ser på bildene...hi hi



Nå skal vi bare nyte helgen og kose oss max.
Så håper jeg det blir mer liv her inne nå utover, for jeg har jo litt å blogge om.


Vi har fortsatt ting som skal gjøres ferdig inne, og mange planer ute.
Får se hva vi rekker i år, men vi har da noe å se frem til, og det er jo alltid kjekt.

Tror kanskje vi også er inne i forandringer.
Jeg ønsker å kjenne att jeg LEVER hver dag, og det har jeg tenkt å gjøre noe med.




Ingen kommentarer: