lørdag 21. juli 2012

Duttemann sitt rom

Når vi ikke kommer videre i ned etasjen, så er vi i gang med loftet.
I første omgang er det guttungen sitt rom vi er i gang med.

Tapeten som er den til venstre i bildet brukte jeg mye tid på å få tak i.
Etter mye styr og leting både på Internett og butikkene her.
Ramlet jeg innom denne bloggen.
Hun var en engel og sendte to ruller av Drivved tapeten til meg så fort att jeg nesten 
ikke rakk å blunke.
Kan tro det var en guttunge som ble glad da.

På de tre andre veggene er det smart panel.
Eller på de to andre foreløpig, for det stopper jammen opp her også i
påvente av vinduene som ikke kommer før i september ca.


Tapeten er bare griselekker i mine øyne.
Heldigvis mener resten av husets besetning det samme,
og Duttemannen er mer enn fornøyd.


Egentlig skulle vi ha gulv med skrift på,
men etter å ha ventet i snart to måneder på det ble vi rimelig lei.
Vi har det ennå i bestilling, så kommer det skal det få ligge ett annet sted i huset.

Gulvet vi har lagt fant vi på Byggmakker.
Det er virkelig fint, og ser rett og slett ut som tre bord på gulvet.

Nå ser vi virkelig frem til å få alt klart på rommet hans, 
slik att han får brukt det skikkelig.




5 kommentarer:

Lene sa...

Fin tapet ja:) Gleder meg til å se rommet ferdig. Engel du, men så hyggelig da:)

salige lavendel sa...

Ååååååååååå, så fint!! Elsker den tapeten jeg også selv om jeg aldri har sett den live da. Gulv med skrift hørtes tøft ut det også. Hva er det for et gulv, har du link tro??
Takk for hilsen hos meg også, og jo takk vi koste oss med sjokoladen. Vi hadde to mocca-sjokolader igjen med ispinner i, og de var utrolig gode. Gøy å komme innom sånne litt utenom-det-vanlige steder når man er på ferie. Ha en fin søndag videre kjære du!

Bente sa...

Kjempefin tapet og gulv. Mange prosjekter hos dere, skjønner jeg. Blir spennende å se etter hvert.

Klem

salige lavendel sa...

Bare innom for å si hei! Har vært så fraværende i bloggeland at alle sikkert har glemt meg...men nå er jeg tilbake til normalen igjen =) Var jo ikke dumt å titte inn her hos deg i kveld da, så fikk jeg se den superkule tapeten igjen.

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Kjempeflott!!!So stilig den tapeten:)Kjenner til det med mange prosjekt på gong....peees,men du so kjekt også:)Gleder meg til å sjå meir etterkvart!!!!

GOD HELG♥

Klem frå Mette.