søndag 15. januar 2012

Litt nytt

Har fått strikket meg ett putetrekk.
Synes disse passer fint til vinterbruk,
så kommer nok til å lage flere.


Den er stor og god 50*50 og en favoritt hos ungene.


Alltid koselig med litt nytt


Som dette fine teskrinet.
Vi har vert på utkikk en stund etter noe slikt, men ikke helt funnet
ett vi likte godt.
Var inne på Skeidar en tur, og der under ett bord lå dette.
Perfekt, og rimelig var det jo også :-)

Mannen og ungene her er veldig glad i te, og nå er jeg 
også begynt å like sorten.
Etter vi kjøpte koffeinfri da var det gjort,
også med en stoooor skje honning i,
ja da synes faktisk jeg også te er nydelig.
Ikke mange som skulle trodd det.
Jeg kan ikke fordra kaffe, og te har vert nesten like ille.
Favorittene så langt er Pukka med sitron fra sicilia,
og London med krydret appelsin.


Skulle ha noen små ting fra panduro, og da ramlet denne oppi
 handlekurven.
Synes den ble ganske søt med lys i.


Da er snart helgen over igjen, og jeg ønsker alle en riktig god uke.





4 kommentarer:

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Så utrolig fin den puta var! Nå skulle jeg ønske at jeg kunne strikke altså!!

Ang blitzen så kjøpte jeg speedlite 270EX II og foreløpig er vi gode venner! :)

Unknown sa...

Kjempefin pute! Du er flink;)

Jeg har samme blitz som Victoria over her og er veldig fornøyd jeg også;))

Ang gukvet mitt - jeg har kjøpt det på Finn.no, hos Stigs Montasje;)
Foreldrene mine bor i nærheten av sjappa hans, så vi var innom og så på gulvet "live" før vi bestilte det;)

Unknown sa...

Hei igjen!

Du spurte om skyggen på bildene mine;
Du finner den under rammer i photoscape;)

Ha en strålende tirsdag!
KLEM

Vilmershus sa...

Heia;) prøver igjen-vet ikke om forrige kommentar ble lagret...så knallfin pute du har laget-flink du er!! Tolix er på 40% på Løwini her i Bodø-bare si i fra hvis du trenger hjelp tilå hente å sende osv-jeg bor like ved butikken;)klem fra Vera ps.kjøpte meg en hvit stol i dag-bare måtte ha..går jo ann å handle nå med så mye prosenter;)