tirsdag 20. desember 2011

Årets julekort

Som vanlig er jeg seint ute igjen.
Vi dro avgårde i går på skogstur,
mørkt og svart ute, så kanskje ikke de beste forhold.
Typisk meg hadde jeg ikke sjekket kamera,
så da gikk det som det måtte gå.
Det var tomt for strøm !!!

Klarte å få tatt 5-6 bilder, og blant dem var dette.
Synes de var fine her, og det får bare duge.
Kjøpte meg kort kit fra shabbyprincess
Noe jeg har gjort de siste årene.
Nå ligger de her rykende ferske, så er det bare å 
få skrevet på dem, og sent avgårde.

Så satser jeg på att det går bra i år også.



2 kommentarer:

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Kjempefint julekort og nydelege barn du har!!!!
Ønsker deg ein fin førjulsdag♥
Klem frå Mette.

Junk De Lux sa...

Ååååå søtingene!

Flink du! Jeg har ikke kommet så langt og har nå akseptert at det ikke blir julekort herfra i år...så slipper jeg å stresse med det;)

Så snill du er som følger meg så trofast og jeg setter virkelig pris på alle dine hyggelige tilbakemeldinger...det er p.g.a slike som deg at jeg antagelig holder på en goooood stund til;)

Stooor juleklem, med ønske om en fredfyldt høytid!