tirsdag 23. august 2011

Tilda Garden Angel

Har fått øynene mer og mer opp for disse flotte
Tilda englene, så da måtte jeg prøve meg på en.

Brukte en del tid på denne, men ferdig ble den nå til slutt.
Synes den passet godt inn her hos oss.

Lirr rart å tenke på att jeg for ett par år siden fikk det for meg 
att det skulle være minimalistisk.
Sorte møbler og lite dilldall.
Nå som jeg er gått mer tilbake til det gamle 
som jeg alltid har likt,
trives jeg mye bedre i hjemmet vårt.

Det begynner å bli mye mer lunt, og hjemmekoselig.

Dette har nok også veldig innvirkninger fra livet mitt.
Det har ikke vert noen dans på roser bestandig,
og det å miste to barn var vel det som fikk meg til å nesten kollapse helt.
Samtidig som jeg sakte men sikkert kom meg opp og tilbake igjen
så oppdaget jeg den flotte interiørverden via blogger.
Masse flotte mennesker bak disse bloggene, 
og gleden er mer og mer tilstede for hver dag.
Nå er endelig livet godt å leve igjen,
og jeg har funnet så enormt mye inspirasjon
fra dere alle.

Tusen takk for att dere deler litt av dere selv. 





1 kommentar:

Junk De Lux sa...

Vanskelig å la være å kommentere det med barna dine...å vite det om noen gjør et veldig inntrykk og jeg tror jeg nøyer meg med å si at jeg virkelig er glad livet smiler til deg igjen for jeg kan ikke på noen måte fatte hva du har godt igjennom.

Herlig at du fikk Irlandsturen din i sommer!! Vakkert!

Stooor klem fra meg!