fredag 29. juli 2011

Lett påvirkelig og den nydeligste kaninen

Ja jeg innrømmer det glatt.
Jeg er lett å påvirke.
Iallefall i noen tilfeller.

Har lest så mye rundt om i de norske bloggene
om denne gode lemonaden.
Så da vi var i Oslo dro vi en en tur på Triaden.
Hadde ett annet gjøren der (det kommer i ett senere innlegg)
Så ser jeg att Meny er der.
Rimelig svett og stresset siden det nærmet seg stengetid.
Sprang jeg rundt som en rimelig forvirret gås, og der,
der stod den.....Lemonaden.
Utrolig hvor andektig man blir av noen flasker med ett noe grumsete innhold.
Lemonaden ble med meg hjem.
Så da vi hadde en deilig dag her først i uken,
så var det på tide å smake, og den var faktisk bedre enn jeg trodde.
De fleste likte den rosa best, men for meg ble nok den andre favoritten.
Tror jeg.
Jeg kjøpte med meg 3 flasker, så det er ikke helt fritt ennå.
Nå venter vi bare på nye solfylte dager.



I går dro vi på en aldri så liten utflukt.
Var ene søsteren min som hadde lyst å dra innom en nystartet interiørbutikk
i Sigerfjorden  På Ræk
Jeg hadde jo helt glemt att denne skulle starte opp (er det mulig)
Da dro vi da.
Noen av mine og noen av hennes.
Ble en trivelig tur, hvor vi også fant en rasteplass og grillet pølser og koste oss.

Jeg og Tullemor falt for disse skjønne maileg kaninene,
og en måtte bli med hjem, og når det i tillegg var 40%
ja sånt liker vi jo så da var saken klar.
Lurer på hvem av oss som ville ha den mest.
Jeg eller Tullemor :-)

Kjøpte en skrivebok der også, siden oppskriftboken min 
begynner å bli noe full.

Kjempe trivelig butikk, med en like trivelig dame bak disken.
Stikker nok inn her ved en senere anledning også.



Blir ikke så veldig mye blogging her, 
for vi driver litt på med ditt og datt her.
Det kommer nok i innlegg etter hvert.

Det er en uke siden vi kom hjem, og det har vert en spesiell uke.
sorgen henger liksom i luften, men også merker man håpet,
og det er godt.

Mine varmeste tanker går til alle pårørende
i Oslo og Utøya. 

Ingen kommentarer: