mandag 10. mars 2014

Det blåser og blåser

Men jeg klager ikke av den grunn.
Vi har hatt en vinter som har vert helt fantastisk.
Blå himmel, solskinn, og stille hav.
Det har rett og slett vert godt å være menneske disse ukene.


Nå har som kjent været forandret seg, og det har blåser regner og snør.
Tak er revet av bygninger. Kaien som småbåtene ligger ved holdt på å slite seg løs.
Tørr nesten ikke tenke på om det hadde skjedd hva konsekvensen for alle båtene ville vert.
Hvem kunne tro att dette har skjedd akkurat her mot venstre av bildene.
Naturkreftene kan være nådeløs, men også enormt fascinerende.


Det skal fortsette å blåse, men det går mot vår og forhåpentligvis en ny runde med vakkert vær.
Uansett så er alt vær vakkert vær


3 kommentarer:

Lene fra Lillehammer sa...

Hei kjære deg. Ja erteblomster må du så, er jo så enkle å få til. Enten kan du så de rett i jorda når frosten har gått, ellers så du de i for eksempel. melkekartonger som jeg pleier å gjøre. Disse planter jeg både her og der i hagen. Har bl.a. en del ameringsylindere i hagen, samt en del armeringsgjerder. Oppunder fuglekassa planter jeg også slike og eller litt hist og pist. Jeg skjønner ikke helt hva du mener med om de sprer seg??? Jeg pleier i hvert fall å så 4-5 frø i hver potte og det tilsvarer en god tust med blomster.

LilleLeo sa...

Nydelige bilder. Jeg savner sommer!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Vakre bilder!

Håper dere får en herlig vår ♥