fredag 1. juli 2011

Endelig ferie

Ah....endelig ferie. 5 deilige uker.
Så nå er det bare å ønske masse godt vær.
Har skjedd så mye her i det siste, og noe skal få bli usagt.

Paprikaen og tomatene er i god gang med blomstringen, 
så nå venter vi i spenning om det blir noe mer enn bare blomster.

Har mange planer utover sommeren, 
snart bærer det av sted på tur.
Først blir den en uke hjemme.



Turen i år går sørover til Oslo med bil.
Deretter fly til Irland.
Gleder meg masse, for dette er en drøm som endelig blir oppfylt.
Har hatt Irland i mitt hjerte siden jeg var jentunge.

Vi skal også spandere ett par overnattinger i Oslo når vi kommer på retur.
Alltid gøy å vandre på gamle tomter.

Håper det også blir tid til litt shopping av ymse slag også.



Har hengt opp nye gardiner og fått tak i nye flotte vindus lys.
Det får komme i ett senere innlegg.


Vi hadde en særdeles uheldig opplevelse for tre par dager siden.
Kort fortalt så skulle jeg, Duttemannen og Tullemor sykle
Det endte med att hun bråbremset foran meg,
og jeg klarte ikke å stoppe.
Jeg kjørte på henne, så hun ramlet, fikk sykkelen min over seg.
Dette endte med enorm leppe og nesten utslått tann.
Det var helt fryktelig.
Kom oss til legen for sjekk, 
og dagen etterpå bar det til tannlege for ut trekking av tann.

Vi priser oss lykkelig for att det ikke gikk verre enn det gjorde,
og etter noen rolige dager, er madammen nesten god som ny.






4 kommentarer:

Junk De Lux sa...

Ååååå stakkars lille! Det så IKKE godt ut!

Jeg var i Dublin i fjor og det var en fantastisk opplevelse men bare de koseligste folkene du kan tenke deg...virkelig stolte av landet sitt og det med god grunn!

Kos deg en hel haug og takk for dine alltid like hyggelige spor hos meg!

Stooor klem!

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Uffda, stakkars ! ♥ Men slike ulykker kan skje desverre. :( Men godt at det gikk så bra som det gjorde da. ♥

Kos dere med deilig ferie ! :)

Sommerklem fra Anette ♥

lisje astrid's husblogg sa...

Ojsann!Stakkar lita..

Nydelege bilder ♥

Ah! Ja, då skodda letta i dag var det meir som ei openbaring ;)

Takk for fine ord frå deg ♥

Kjolen er Odd MOlly, kjøpt hos Fryd i stryn..Ho har også nettbutikk og du finn link inne på bloggen min.Buksa er frå Cream.

KLem frå Astrid ♥

Fossestua sa...

Ojda...det så ikke godt ut! Kan tenke meg at det gjorde like vondt i mammahjerte ;)
Hell i uhell at det ikke gikk verre ihverfall.

Så fin bloggen din har blitt! Trodde jeg var følger hos deg jeg, men nå er det ihverfall ordnet ;)

Ønsker deg og dine en riktig god sommer!
Klem fra Lise