lørdag 30. april 2011

Tallerkenhyllen ferdig

Etter 3 strøk ble den slik.



Jeg hadde noen gamle fat etter min bestemor som fikk hedersplassen i hylla.
Husker godt hun brukte disse til kaker.
Den med damen i er en bolle.
Den likte jeg så godt hun brukte til desert, for når vi kom til bunns kom den fine damen frem.

Den lille skålen er etter min andre bestemor.

Ole brum settet er noe som min mann har hadt, så det er nok noen år nå.
Koselig å kunne ta vare på slike ting.

Nå er det ikke så mye å vise frem her annet enn hyllen på denne veggen.
Dette er inne i ene stuedelen vår, og planen er å få meg en  slagbenk her,
og ett bord + stoler, slik att vi kan ha en fin spiseplass her.

Så nå er jeg på leiting etter disse tingene.
Vet sånn høvelig hva jeg vil ha, men det er jo ett pluss att det kommer penger inn også :-)


1 kommentar:

Anonym sa...

Hei.
Kjempefin hylle med mye
fint oppi.
Ha en fin dag.
Klem.