onsdag 30. mars 2011

Slik ser bordet ut

Her er bordet jeg skrev om i ett tidligere innlegg.
Her står det klart til maling.
Måtte pusse litt nede på ene foten,
men ellers ser det ganske bra ut.
Dukket opp en lang revne oppe på ene siden
da jeg begynte å male,
men den skal få være.
Den og de andre skjønnhetsfeilene.
Synes det er fint å se att ting tross alt har vert brukt.



Det var noen flotte detaljer på bordet,
og de kom enda bedre frem etter ett strøk med hvitt.

Selve føttene synes jeg var helt fantastisk med disse store kulene.
Var nok de som jorde att jeg bare måtte ha dette bordet.

Regner med det trenger noen strøk med hvitt,
 før jeg klarer å dekke denne fargen ordentlig.

Ser frem til å få det ferdig.
Tenkte jeg skulle pynte med en wallstickers oppå når det er ferdig malt.

Ingen kommentarer: